Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.11.2007 16:00 - Приятелство?!? Между мъж и жена?!? Моооже!!!
Автор: maymi Категория: Тя и той   
Прочетен: 25661 Коментари: 62 Гласове:
1

Последна промяна: 04.11.2007 17:23

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Може ли да съществува приятелство между мъж и жена? Разбира се, че може.... В някой от следните случаи или проявления:

- Твоята дефиниция за чисто, безкористно, духовно, платоническо и светло приятелство между мъж и жена включва и секс.

- Ти самият си абсолютно съгласен да виждат в теб безполово мекотело, което не крие никакви опасности. Устройва те вероятността отсрещния по-скоро да му се случи да бъде привлечен от нощното ти шкафче, отколкото от теб. Философията ти звучи така: „Аз съм отблъскващ за противоположния пол, това е прекрасно”.

- Ако поне едно от твърденията е твое: „Разбира се че има приятелство между мъж и жена - моят приятел една година ми беше приятел и после ми стана гадже.”, „Имам много добри приятели мъже, за най-добрият от тях се ожених”, „Най-добрият ми приятел е до мен от 7 години. Юли месец ще се оженим”.

- Възрастовата разлика между двамата, без значение в чия полза, е поне 50 години. И с категоричното условие единият от двамата не е педофил, некрофил, геронтофил или някакъв друг „фил”.

- Твоят съпруг или гадже не само не обръща внимание, а даже те поощрява да излизаш или да оставаш да спиш у приятеля си Иван. Т.е. – той не смята, че животинското в човека е толкова силно, че двама души от различен пол да не могат да общуват платонически и без сексуални подбуди.

- Предварително сте се разбрали, че нищо не може да се получи между вас. Хипотетично приемаме, че и двамата - в името на дадената дума, по-скоро бихте умрели, отколкото бихте я нарушили. Задължително условие – абсолютно владеете и контролирате собствените мисъл, емоция и сърце (като поетично, а не анатомично понятие в случая).

- Един от двамата е страхлив и не смее да признае или направи първата крачка към друго ниво. Примирява се, казва си едно „еххх....съдба” или „ми майната му, това е положението – нали поне се виждаме всеки ден, не е малко”. Житейското му кредо става „все пак нещо е повече от нищо” и даже от някакъв момент започва да му харесва заедно да избирате козметика и да си лакирате ноктите на краката.

- Адски перверзно удоволствие изпитваш от това, да си разхождач, компаньон и душеприказчик. Обичаш да слушаш за тръпките на другите повече, отколкото да мислиш за своите. 

- Попаднал си на съвършения алтруист, за който смисъла е в това да те закриля, подкрепя, разбира, помага, съветва. Той не се възползва от това, че знае и кътните зъби, за да те манипулира и да преследва свои цели. Той е извънземен.

- Единият от двамата (или за по-сигурно и двамата) сте гейове.

- И мъжът и жената са импотентно/фригидни. Нелечимо.

- Приятелката ти е много дебела и грозна, респективно – приятелят ти има адски противно физическо излъчване и няма никакъв, ама никакъв шанс да се изкушиш да докоснеш нещо, различно от душата му/й.

- Много лесно, в някакъв задължителен момент, може да преглътнеш, че си отхвърлен и гордостта не ти е присъща черта.

- Не правиш научна разработка и не си отдаден на анализа: „Как от добро приятелство да преминем към добър секс?”.

-  Никога не се смеете заедно, защото знаете за връзката на еротичното със смешното, както и на смешното и сексуалното.

- Оооо...и категорично никога не попадате заедно в атмосфери, в които има камини, свещи или звучи нещо подобно:






Тагове:   мъж,   между,   Моооже,


Гласувай:
1



1. naina - ха - ха,
04.11.2007 18:00
е, да - така е възможно :)
цитирай
2. soho - Аааа чакай, чакай, аз пък мога да ...
04.11.2007 18:20
Аааа чакай, чакай, аз пък мога да успоря. Имам най-добър приятел, и двамата сме яки, и сме си съвсем хетеро. Никога не сме правили секс. Той се ожени и аз му бях кума :) Така че е възможно. Да не говорим, че си споделяме и интимния си живот.
цитирай
3. maymi - naina
04.11.2007 18:57
никакъв повод за мрънкане. Не са малко възможностите, нали! За тези се сетих, сигурно има и други възможни положения.
цитирай
4. maymi - soho
04.11.2007 18:58
А неговата гледна точка? А? Ми давай да го питаме :)))
цитирай
5. nik666 - Напълно
04.11.2007 18:58
мога да вляза в почти всички от описаните положения ;-) Честно.
цитирай
6. soho - :))) Ами той много си ме обича. Във ...
04.11.2007 19:13
:))) Ами той много си ме обича. Във времето може и да ме е пожелавал. Това не го отричам. Но нашето приятелство си остана неопетнено :)
цитирай
7. maymi - soho :)))
04.11.2007 19:49
Ми, примирил се е.
„все пак нещо е повече от нищо”
Е, шегувам се де. Може и на много хиляди да има изключение... :)))
цитирай
8. maymi - ketbaloo
04.11.2007 19:50
Е, и аз имам мъже, които категорично считам само за приятели и точка :)
цитирай
9. sagitarius - Много ясно, че може
04.11.2007 20:05
и не трябва да си гей, повреден, противен или по някакъв начин не-мъж, за да имаш за приятел жена! Даже, тя е много ценен приятел: може да те осветли по някои 'женски' странности, нелогични за мъжкото възприятие положения и обратното- ти да я посъветваш по нейните въпроси, свързани със силния пол. А ако по някое време вземете да се харесате по друг начин... ще си бъдете приятели в друг смисъл :-))) Този всевечен въпрос възниква от време-навреме, защото някои хора се опитват да дефинират понятията 'мъж' и 'жена'. Като под 'мъж' се разбира Конан варварина, който замирише ли му на женско, му пада пердето и му се вдига меча (при това положение, кви разговори, кви 5 лв?). А за жена се взема средностатистическа Бритни, която не може да свърже 2 приказки, освен за 'новите сандалки в мола' (и пак-при това положение, кви разговори, кви 5 лв?). А в света на относително 'нормалните' хора, които не си поставят рамки и стереотипи, комуникацията във всичките и разновидности е обогатяваща. ;-)
цитирай
10. mitternacht - :)
04.11.2007 20:06
И аз имам най-добра приятелка, познаваме се откакто се помним, само че никога не сме се привличали физически един друг.
Тя е харесвана много от други момчета (да не кажа-мъже),
аз пък (случва се и невъзможното)-от други момичета.
Следователно не съм отвратително отвратителен (поне не много), а просто сме си приятелчета :)
цитирай
11. maymi - sagitarius, mitternacht
04.11.2007 20:10
Мерсиии..... Много щях да се притесня, ако всички са съгласни с тезата :)) Да уточним обаче - говорим за Приятел, а не за познати, даже не за много добри познати, нали?!
цитирай
12. анонимен - Може да има за определен период,
04.11.2007 20:13
но после винаги се оказва, че на мъжа нещо по-друго му се е искало през цялото време. Мисля, че никой мъж не общува с някоя жена, ако не е сексуално привлечен от нея. Докато при жените не е така. Затова е изненадващо като след 5-10 години някой такъв приятел каже "А ти знаеш ли, че тогава бях влюбен в теб?" - Ами да беше казал :)
цитирай
13. lubima - и аз си имам приятели мъже за които ...
04.11.2007 20:15
и аз си имам приятели мъже за които никога не съм си и помисляла за физически контакт!Просто ми е приятно да общуваме и споделяме!На принципа съм."да не разваляме хубавото приятелство със секс"!
цитирай
14. sagitarius - тъй вярно, maymi :-)
04.11.2007 20:28
точно за приятели говоря. Един(а) от най-добрите ми приятели е жена, и то каква! Искрено я уважавам. Не мога да скрия, чудел съм се понякога дали между нас не би се получило нещо по-различно по някое време, но истината е, че не бих искал да я загубя като приятел. Секса прецаква приятелството от раз! (в повечето случаи) Твърде добре се познаваме, държим един на друг и на отношенията си.
цитирай
15. maymi - sagitarius - да ти кажа ли кое ще прецака приятелството от раз?!
04.11.2007 20:35
Приятелката ти да се омъжи за друг. Ако наистина държиш на приятелството и ТОВА е приятеля, елиминирай тези рискове, по какъвто начин се сетиш :)
цитирай
16. sagitarius - хахахаха
04.11.2007 20:43
Драга maymi, с въпросната дама се познаваме от 10 години. Бил съм свидетел на повечето и връзки, познавам (покрай нея) всиките и гаджета, любовници, даже и някои забивки :-) ). Ако утре се омъжи, това няма да ме притесни, напротив- ще бъда щастлив за нея. Ако имаш предвид, че такъв един 'обрат' в живота и ще се отрази на нашите срещи- така е, то и сега сме заети с работа, та се виждаме по-рядко, отколкото като бяхме студенти, но това не пречи на нашето приятелство.
цитирай
17. maymi - Ооо....sagitarius
04.11.2007 20:49
А защо спестяваш факти по делото. Ако се виждате рядко, нищо страшно - ще живееш. Но, ако под "рядко" разбираш поне 2-3 пъти в седмицата....предупредила съм те за следбракови развития. И, не съм злобар и саркастичен тип, но тогава няма да пропусна "аз казах ли ти, че така ще стане!!" :)
цитирай
18. анонимен - A стига глупости. Всеки трябва да ...
04.11.2007 20:58
A стига глупости.
Всеки трябва да живее, така както го чувства. И ако чувстваш че желаеш някой..., било то и човека, за който си си казал че ще бъдете само приятели трябва да направиш това което ти се иска. Намекни на този човек само и ще стане ясно дали той или тя не изпитва същото към теб. Ако искаш да го гушнеш /за съответния човек говоря/-гушни го, ако искаш да си легнете - легнете си, дори ако искаш да направиш с този човек всичките си сексуални фантазии и да се скъсате от секс , направете го. Секса не разваля отношенията Ви, отношенията.... те се развалят от други неща... Но ще се впусна в много подробни обяснения.
цитирай
19. prayer4eto - Отдавна подозирах ...
04.11.2007 21:12
... че съм извънземен, ама на ... чак сега разбрах ... :)
цитирай
20. sagitarius - Ще живея, тогава! :-)))
04.11.2007 21:21
Това не се ли брои за приятелство? Виж, случая определено не е от сорта на ' страстно я обожавам от първия ден на първи клас, но 20 години не мога да и го кажа, затова и се правя на приятел' това е жалко, и определено тогава може да се постави мъжествеността под въпрос ;-)))) Това, че не е мой тип- факт, няма сексуално привличане между нас (което е ОСНОВНАТА разлика между приятели и проекто-гаджета). Така е- за приятелство между мъж и жена си има някои условия, но не е ли така с всички приятелства???
цитирай
21. nakom - Съществува такова приятелство
04.11.2007 21:21
за тези които секса им е основен движещ мотив - в частност жените, то точно това им мислене им пречи на приятелствата - не само разнополовите и не само интимните.По принцип горенаписаното покрива около 90 % от пазара на такива приятелства - но има и изключения.Но това не е важно толкова - една позната казваше че има приятели само момчета - всичките са минали през леглото и.След това са и приятели.Твърди че никой от тях не я е прецакал или предал.
цитирай
22. maymi - sagitarius - този ти идеализъм е само, защото не си достигнал до идеите на nakom
04.11.2007 22:02
За жените секса е основен движещ мотив и ако още не си прекаран през леглото й, не си и никакъв приятел, т.е. - изобщо не държи на теб. Разбра ли сега :)
цитирай
23. sagitarius - Аааа, така ли...
04.11.2007 22:18
Значи 10 години тя ме лъже, а аз, наивния и недораслия си мисля, че си имам приятелче... Чувствам се искрено разочарован! Е, научих си урока! Отсега нататък, като ми хареса някоя ЖЕНА като ЧОВЕК- първо през к*ура ми, после ще видим... Благодаря Ви за просветлението!
цитирай
24. sagitarius - Мили мои,
04.11.2007 22:37
всеки човек е нормален и ненормален посвоему. Всеки от нас си има мироглед, начин по който възприема реалността. Ако за вас всичко е секс и всичко минава (и по някакъв начин се филтрира) от там- ваш проблем (верно си е проблем). Препоръчвам ви да дефинирате сами за себе си понятието 'приятелство', защото си мисля, че ви е бая замърсеничко (от низки страсти най-вече). Аз съм щастлив да гледам от своята камбанария и да не се тормозя с излишни дилеми.
цитирай
25. maymi - Хей, sagitarius
04.11.2007 22:54
Мислиш ли, че повечето жени (вкл. и аз) бихме се съгласили с мнението на nakom. И ако не се съгласим, няма да е от псевдо-свенливост или дамски опити за кривене на действителността, за да изглеждаме девствени.
/един мъж може да сгреши, но двама под един постинг са много...за това си позволих сериозност. Стииига бе....наистина ли не ни познавате/
цитирай
26. sagitarius - :-))))))))
04.11.2007 23:17
Всекви ги има. Тъжно е, обаче когато едно изкривено възприятие се превръща в тенденция. Че всички ни сърби понякога, или през повечето време- така е, ма все пак... Нека не бъркаме маркетинга с човешките взаимоотношения.
цитирай
27. july26 - Пък аз нещо не разбрах...
04.11.2007 23:57
Що пък непременно приятелството трябва да изключва секса?
Що да не може да има и приятерство и секс?
Съгласен с анонимен 20 и Наком,прави са хората
Аз пък се питам...ами като се разделя приятелството от секса,що така жените постоянно се държите като жени пред мъже,а не като пред приятели??
И освен това...защо едното е антипод на другото,че не ми стана ясно?
Аз бих правил разлика между секс и емоционално обвързване.
Едното е повече физиология,другото е обвързване в някаква степен..
И понеже жените си падат по обвързващите неща,май страхът е не от мъжете,а от самите себе си,за жените говоря.
И още по-странно ми е да има такива разговори в 21 век.
Някак шизофренията е пълна,като се държите мнооого разкрепостено,напълно съзнавайки как се отразява подобна разкрепостеност на отсрещния пол,опитвайки се да контролирате и направлявате връзката по вашия си начин.
И в същото време стреляте с оръжия от 18 век,като очаквате..и аз не знам защо?..този отсреща да бъде нещо,което в действителност не искате да бъде.
Ако сте забравили какво е мъж,то причината не е само в мъжете,мисля.
Ако пък не си давате сметка за "неосъзнатите сексуални сигнали",които излъчвате постоянно и без да съзнавате...то затова са и неосъзнати,де..толкова по-зле за Вас...
И в крайна сметка,за тези които искат да бъдат с Вас,пък Вие хабер си нямате от това..
Изборът не е "или-или"...Каква е разликата тогава между приятелство и връзка,че ставам все по-любопитен?
И с риск да бъда приет за саркастичен,ще отбележа,че явно природата е имала нещо сериозно предвид,щом ни е направила да се интересуваме един от друг през целия си живот.
На мен другото не ми изглежда нормално,достатъчно време има да бъдем безполови след една определена възраст.
Пак благодарение на природата...
Съжалявям,че подхождам без чувство за хумор,така поднесена темата е леко дразнеща ме...
:)
цитирай
28. demoniceye - Аз имам такъв приятел от 25 години.
05.11.2007 08:54
И не сме правили секс. Нещо да кажеш?
Нито той е гей, нито аз съм лесбийка.
цитирай
29. stone - Стига бе
05.11.2007 09:05
Тук всички жени казват "аз имам много приятели мъже и въобще и не помислям да ги чукам" - това може и да е така, обаче те искат да те чукат! Освен ако не си грозна, или пък както в случая на sagitarius, не си негов тип. Това го твърдя със 100% увереност като мъж. Който и мъж да питате, ако е искрен ще си го признае.

Това обаче не пречи да сте си приятели. Има доста жени, с които съм спал и след това сме си останали близки - какво като сме се чукали - дай да се намразим ли?

Не можеш обаче да се наречеш приятел на един мъж, ако той тайничко си иска и мечтае за нещо, пък ти не му го даваш.
цитирай
30. анонимен - Приятелството между мъжа и жената ...
05.11.2007 09:06
Приятелството между мъжа и жената отслабва с настъпването на ноща.
цитирай
31. анонимен - жена съм
05.11.2007 11:24
И нямам приятели мъже. Всеки път нещо се прецаква. Или той се влюбва или аз. Евала на хората, които успяват да "балансират". Поздрави!
цитирай
32. maymi - july26 - е кое не е ясно бе, братче :))))
05.11.2007 11:44
- „Що пък непременно приятелството трябва да изключва секса? Що да не може да има и приятелство и секс?”
Еее....дай да дефинираме по прецизно де. Говорехме си за приятелство, не за връзка, брак, любовник, интимни отношения...и още много възможности да наречеш това, за което говориш ти. Ако във връзката има и приятелски отношения – какво по-прекрасно.....тази хубава самодостатъчност... Иначе – имам връзки, имам и приятели и приятелки (особено като се сетя за последните – абсолютно съм непреклонна, че приятелството изключва секса :)))))
- "защо едното е антипод на другото,че не ми стана ясно?"
Не ги противопоставям, просто различни понятия носещи определено значение и смисъл. Така се разбираме помежду си. Като споделя на близък човек, че Иван ми е приятел, той разбира, че не спя с Иван, а сме близки на други нива.... :)

За разликите между емоционалното обвързване и секса не ми се говори. Жените и мъжете имаме някакви разминавки по въпроса, но си е цяла, отделна тема, а и не обичам обобщенията.

- "що така жените постоянно се държите като жени пред мъже?"
Ми как да се държим, жени сме, това ни е природното поведение. Ние сме по-малки, по-слаби и по-крехки, страхуваме се от мишки и паяци (от страни може да изглежда кокетство или в дълбочини – опит за събуждане на мъжкарското желание да спасява и покровителства...но си е чист страх). Може и всеки наш жест или всяка част от нашето тяло да се приема като „неосъзнат сексуален сигнал”. С това разполагаме, осъзнато – неосъзнато, това е положението. Нямаме крака за приятели и крака за обекти на сексуален интерес.

- "Явно природата е имала нещо сериозно предвид,щом ни е направила да се интересуваме един от друг през целия си живот."
Съгласна, абсолютно съгласна. Някой друг после е прецакал работата, като е измислил моногамията, прелюбодействията и всички останали антиприродни ограничения...

Последно – защо сарказъм или язвителност?! Видно е, че аз само се усмихвам. Ако беше сериозна разработка на темата, мнението нямаше да е крайно. Нали така е редно :))
Поздрави!

stone - като си прав, прав си :)

32. анонимен, 33. анонимен - лесно е балансирането, що да не е лесно - особено ако разни емоции се появяват от отсрещната, а не от твоята страна.
цитирай
33. telescope - хахах,
05.11.2007 12:06
е тва е :D
цитирай
34. анонимен - mayme,
05.11.2007 12:14
вЕрвай ми, хич не е лесно балансирането, особено ако разни емоции се появят от отсрещната, а после и от твоя страна. но тук се намесват и други "ограничения" свързани със статута ми на женена жена, но whatever...Важното е, че всичко беше супер и не съжалявам. Смешното е, че той сега твърди, че сме си приятели и иска да останем такива...Ми не мое така:)
цитирай
35. ivanmishev - :)
05.11.2007 13:04
Напълно съм съгласен с maymi.
цитирай
36. timmyd - :) И аз да кажа ...
05.11.2007 13:21
С жената, с която сме приятели, сме такива от 13 години(почти половината от живота ми :) ). Вярно е, че в началото имаше влюбване от моя страна, по-късно пък от нейна, но всичко си отмина и осъзнахме, че между нас може да има едно дълбоко и силно приятелство. Е, друг е въпросът, че от време на време ни забиват въпроса - Вие оженихте ли се?. Но това, което е между нас, е истинско -дава сили и на мен и на нея, зарежда ни с емоции и енергия - да се чудиш после защо хората по улиците ни заглеждат:). Това, което мен ме притеснява и с което изключително внимавам, е да не давам поводи за ревност на приятеля й. Но в повечето случаи съм на негова страна при спорове му с нея, защото.... абе мислим сходно :) Той обаче е разбран, както и моята приятелка.
Тъй че в моя случай приятелството е възможно.
Но всеки случай си е различен.
цитирай
37. wizard5 - Болната ми тема
05.11.2007 14:32
Аз като една идеалистка все още се мъча да си намеря приятел мъж,досега неуспешен,но това ме амбицира-получих следното предложение-сега ми трябваш за жена,като станеш на 50 ще станем приятели...е...аз все още се боря за тази клауза,но май по лесно ще минат годините до 50.
цитирай
38. анонимен - *
05.11.2007 15:10
със съпругът ми често водим този спор.Аз твърдя че може да има приятелство между мъж и жена и то е наи истинското. А тои че един мъж не би си пил кафето с една жена ако не иска нещо от нея.Така и не стигнахме до разбирателство по темата.Факт е че трябваше да прекратя и да избягвам всякакви приятелства с отсрещният пол в името на семеиният мир.а понякога ми липсват разговорите с мои бивши вече приятели
цитирай
39. troub - то пък к'во
05.11.2007 15:45
имам приятел момче от 5 години. В един клас сме, почти постоянно сме заедно, аз не съм изрод, той просто не е мой тип и сме мнооого добри приятели, надявам се да останем такива. :)
да развалим приятелството си със секс или нещо подобно, каквото и да е то, ще е като да го направя с брат ми *отврт*! Не мисля, че ще стане някога. Радваме се на това, което имаме - добър и стабилен човек до себе си.
цитирай
40. ivanmishev - .. :)
05.11.2007 15:54
troub, изчакай да пораснеш малко..
Ако човека наистина държи на тебе БИ имал против да се чукаш с някой и да му споделяш.. щото нали така правят приятелите..
Ще полудее или ще почне да те избягва..
Все още секса не заема толкова важно място в жиовта ти, за да оцениш силата му..
цитирай
41. maymi - Малко обобщение на мненията до тук:
05.11.2007 15:59
- приятелството не включва секс;
- ако от едната страна се появят емоции ще прецакат работата;
- партньорът от връзката/брака ти не винаги ще прегърне великодушно идеята ти, че някой ти е само приятел;
- емоции при близост винаги се появяват - обикновено слабостта е от мъжка страна, но вината категорично е женска (заради подавани фитили и флиртове :)))
цитирай
42. анонимен - Жените - приятелки ,приятели...
05.11.2007 16:34
Жените само се заблуждават, че имат приятелки, или сами себе си заблуждават докато се разочароват, или се заблуждават една друга. За мъжете не знам, но съм по-склонна да повярвам, че могат да бъдат приятели. И ако една жена може да има за приятел един мъж с или без секс това е единствения и шанс. А може и да сте чували вица за едно семейство - когато жената не се прибрала цяла нощ и мъжа и се обадил на 10-те и най-добри приятелки и всички са отрекли тя да е прекарала нощта при тях. Когато обаче съпруга не се прибрал една нощ и жена му се обадила на 10-те му най-добри приятели, 8 от тях потвърдили, че е нощувал у тях, а двама дори казали, че той все още е там. Много достоверно ми звучи...
цитирай
43. анонимен - А нещо такова?
05.11.2007 18:28
Например: имало е или има привличане от едната страна минимум, но няма защо да стигаме до секс, и сме си приятелчета. Имам двама такива приятели, с единия сме особено близки, но именно с него не бих преспала за нищо на света - хич не му се кефя, но сме си добри душеприказчици. Другия е малко лудичък, и на него гледам кат на детенце - и пак не ме привлича. Гаджето ми знае и за двамата, но познава и мене.
Ако някой ми каже - "е, кво значи, че тоя втория е лудичък, то кой ше се влюби в него?" - ми извинявайте, ама ако приятелят действително е "перфектен" - как да НЕ се влюбиш в него?!?
Та пак да повторя: що наистина да няма искра при контролирани условия за разпалване? :)))
цитирай
44. troub - хм...
05.11.2007 20:10
ivanmishev , надявам се да не стане така! Защото аз наистина не мога да имам нищо с него и ще е много жалко ако го нараня по някакъв начин :S
цитирай
45. анонимен - gorkan
05.11.2007 23:21
Не вярвам в приятелство с жена в която съм влюбен!
цитирай
46. анонимен - Ега ти дискусията!
05.11.2007 23:37
1. Който иска да се чука, който иска да си приятелства, свят широк, хора всякакви!
2. И за какво става дума изобщо? За абсолютно безсмислено чешане на езиците с цел загуба на време. Ако не е така се върни към точка 1.
цитирай
47. maymi - 48. анонимен
05.11.2007 23:46
Абсолютно точна и неоспорима философия....ако си сам в гората. Като си сред хора не винаги твоето "искам" съответства на тяхното "може". Като има още един, не винаги владееш и контролираш (а и що е нужно) всички положения.
цитирай
48. blagorodnik - Бравос!
06.11.2007 01:20
Разби ми илюзиите. Ех...права си! Поздрав.
цитирай
49. maxfun - хаха
06.11.2007 11:00
мн анализ-малко практика:)
цитирай
50. анонимен - sacrebleu
06.11.2007 13:32
Имам известен опит в областта. Иска ми се, а и често съм твърдял, че приятелите-жени съществуват, не са измислени, а реални. Доскоро поне. Докато спах това лято с последната си приятелка, с която не бях спал. Оттогава съм объркан по въпроса и не знам какво точно мисля. Жал ми е, че съм спал с тях. Ако не бях спал щях да съжалявам, че не съм. Реших - няма значение дали спите заедно, или просто се подкрепяте, ако желаете и съумеете да запазите приятелството си. То не е в зависимост от секса, а от вас и чувствата ви като цяло. Enjoy!

P.S. Ако имам възможност един ден пак бих спал с всички тях и пак бих им бил приятел.
цитирай
51. eldorado07 - Как мислите, сексът вреди ли на п...
06.11.2007 20:58
Как мислите, сексът вреди ли на приятелството, или по-скоро го-укрепва?
цитирай
52. ivanmishev - ...
07.11.2007 02:07
Всъщност приятелството м/у мъж и жена е напълно възможно в интернет пространството... имам предвид, ако само си пишат, споделят и т.н., но НИКОГА не се виждат.. (ама никога)
т.нар. pen pals (ако са от различни континенти най-добре ;) )
П.С. eldorado07, ако има секс, вече са налице по-дълбоки чувства, не е само приятелство ..
цитирай
53. cornflower - Възможни са
08.11.2007 20:45
такива приятелства, но когато към някой се появи сексуално влечение нормално е да има изход.
цитирай
54. maymi - ...
08.11.2007 21:10
blagorodnik
И без това илюзиите не са здравословни

maxfun
Знам, ама не е ли това целта?

sacrebleu
Желанието май рядко съвпада със съумяването...

ivanmishev
Мдааа....това е.

cornflower
Подскажи изхода, като става дума за приятелство в идеалния смисъл на думата, а не за минаване на друго ниво.
цитирай
55. newgirl - Напоследък се убеждавам, че в едно ...
10.11.2007 18:37
Напоследък се убеждавам, че в едно приятелство между мъж и жена, не може да не се появи в даден момент усещането за нещо повече, т.е. влюбване, любов, обич и т.н. Но все ми се ще това новото чувство да не е първопричината в даден момент да умре и приятелството. Все си мисля, че човек може да балансира.... Но, не съм сигурна....
цитирай
56. анонимен - Абе не е точно така
11.11.2007 20:37
Всичко зависи от жената, това ще кажа. Ако тя не поддаде, всичко ще е ок. Аз съм живият пример. Между мен и моите приятели мъже има привличане, какво лошо има в това - така се чувстваме желани, даже това е начин да си помагаме като приятели. Но аз удържам и всичко си е както трябва, по приятелски. Ако оставя на тях, отдавна да сме минали на друго ниво - не казвам, че непременно е по-доброто и по-висшето:)
цитирай
57. анонимен - От личен опит още едно
26.11.2007 01:30
- На първата среща правите секс. След това се разбирате че си оставате само приятели (Щот и двамата сме женени). Срещате се от време да си разкажете кой с кого се е наебал, любил, кой какво е видял, обиколил, посетил малко клюкарство хвалби, а бе просто само приятелство и нищо друго.

Ха ха.

Е тва е
цитирай
58. maymi - @newgirl
26.11.2007 16:59
ЕКЗАКТЛИ!!!!!

@ано
И на теб ЕКЗАКТЛИ!!!!! :)))))))
цитирай
59. sashmash - подсъзнанието
02.12.2007 23:51
определя всеки от срещуположния пол като потенциален сексуален обект и в това няма нищо лошо.Сексът в основата си е стремеж към сливане с духовната същност на другия и е несъзнателно желание за друго ниво на съзнание,обединено свръхсъзнание.Друг е въпросът за моралната интерпретация на всеки индивид:)
цитирай
60. glog - ^
12.12.2007 16:49
да бе, защо приятелството да е "опетнено" ако приятели са правили секс??? защо изобщо трябва да се разграничават? секса не е нищо лошо, ако не е единствената цел и движеща сила на една връзка.
цитирай
61. анонимен - Поздравления
11.01.2008 19:33
Много ми хареса текста ти по повод тази вечна и много спорна тема.

Бих искала да те поканя да гостуваш виртуално на нашия сайт Public Republic с тази своя публикация.

Natalie
www.public-republic.com
цитирай
62. shmeki - Az si mislq 4e ve4e ima li sex - nqma da ...
05.02.2008 07:04
Az si mislq 4e ve4e ima li sex - nqma da e 4isto priqtelstvo. Ot izvestno vreme sym v Uk - stuedentka, ta moga da kaja 4e sym sre6tnala razni hora s razni intersi... Spored men rqdko no se slu4va priqtelska vryka myj-jena. Moga da kaja 4e tuk namerih strahoteh priqtel - 4ustvam go kato po-golqm brat (s 5 god.) i toi ot svoq strana - men kato po-malka sestra. Moga da kaja 4e toi e osobeno privlekatelen (kakto nqkoi ot moite priqtelki go opisaha - gorgeous! - pri polojenie 4e toi e 4eren, a tuk kakvoto i da mi govorqt ne sa nastroeni osobeno dobre kym tozi tip :)). I na vsi4koto otgore ima strahoten persohaj! I ne 4e iskam da se nadhwyrlqm ili ne6to takova - no ne bih i kazala 4e az sym grozna (sydq ot opit - i ot tova,koeto sa mi kazvali :)).
Izvod: I tyi priqtelstvo megdu myj i jena si e absolutno normalno ne6to :) RESPECT !
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: maymi
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1971882
Постинги: 43
Коментари: 1604
Гласове: 7478
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930