Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.10.2007 13:59 - Дъл дън съ видим?!
Автор: maymi Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2787 Коментари: 7 Гласове:
0

Последна промяна: 19.10.2007 15:46


Мно ти хуу инфуту, ма! Мойш ли да готвиш?

ли какво трябва да се говори в сайт за запознанства/



Цитат:

 

- Мно ти хуу инфуту, ма! Мойш ли да готвиш?
- Я па тоа! На теб ли шти готвя бе! простак! Така ли са разговаря с дама?!
- Простак амааа... кат извадя дибелити пачки, ши видиш!
- Стига бе! Аз съм романтичка и ни мъ интирисуват твойти пачки!
- Ми й асъм румантик ма ти кво си мислиш! Секи ден ши си ходим до РУМа и ши си пазарувками! Лошо ли штий!
- А стига бе! ти ша ма кандардисаш! 20 гудини търся мъж да ходи с мене кат пазарувам. Ни издърджат повече от веднъж...
- Що ма - шта пускам да пасеш сама. Мойш ли да използваш кридитна карта? Давам ти 2-3 карти дано мирясаш.
- Ми, то туй хубу, ми в кривата кък си бе? Много ли си румантичен и там.
- Аааа там съм сирьозен! Няма ти са лигавя! Щом тря са върши работа, батку тий насреща.

Дъл дън съ видим?!

 

 

Абсолютно кратко, точно и ясно. В ЯСНО е разковничето. Заставам от страната на мъжа – чиста работа. Какво „виждам” . Виждам готина девойка, която вероятно обича да се забавлява (това е първото нещо, което ме е грабнало в профила й и за това давам смело щурмувайки), харесва ми позата на снимката й (викам й инфо, за да не изпадам в подробности коя точно извивка ми харесва), търсена мадама е (излиза в топ-класации на трето място...кой има време да рови и търси по критерии, а и де да знам какви са ми критериите). Единственото, което не се вижда добре на снимката е, дали може да готви. За това питам направо още с добрутрото...а и за разчупване на ледовете, нещо като виц за времето на бизнес среща. Мацката се оказва истинска мадама. Мотае ме чак до четвъртото съобщение (не са лесни за превземане истинските жени). От това моят интерес само се засилва и ми се вдига... желанието да превзема крепостта. Още твърде меко казано – всъщност, това става цел на живота ми и сън няма да ме хване докато не стане моя. Три от упор уточняващи въпроса, само за да затвърдя това, което вече знам. Не е меркантилна като всички останали кифли, 20 години търси Човека и не прави компромиси (опппааа....посочената в профила възраст минус 20 години....нещо към детската градина забива.....уффф...не ми се смята сега, а и кой е казал, че истинските жени на четири години нямат принципи). Задава интелигентни въпроси и проявява интерес към секса. За някакъв момент се притесних, че е задръстена интелектуалка, ама като така изискано звучеше в първите съобщения. Добре че продължих, щях да изтърва готиното гадже заради подозрения....

Искам я, сигурен съм....

 

А ако съм жената от разговора! Още по-лесно. В гимназията си направих списък на качествата, които търся в един мъж. Издържаха всички проверки и никога не съм правила компромиси.....(само с Пъцата от другия вход и само три пъти правих компромис, когато е идвал вкъщи и нямам шоколадови бонбони, за да го почерпя - не се брои). Та, качествата. Имам ги записани на едно картонче и като трябва да взема решение, само слагам човки срещу всяко едно от изискванията.

Докато изчаквах поредния отговор на симпатягата от сайта (този пише бързо, това е първото, с което ме спечели, за отговор – не повече от 17-18 минути), намерих списъка.

 

Ето го картончето и директо слагам човки (нещо от сега ми подсказва, че това ше е човека):


Изисквания на Маца от 9 В за мъжете /допълнено преди 24-я рожден ден и изтрито допълнение след 36-я/:


-         Красив – Божеее...този направо ми залепи очите на екрана, особено с 9, 12 и 18 снимка;

 

-         Богат – 2/3 карти каза, няколко пъти го прочетох;

 

-         Романтичен – сам си го призна, нямам поводи да не му вярвам;

 

-         Отговорен (това и до ден днешен не знам защо го сложих в Изисквания...не знам какво точно значи, но звучи като нещо задължително при Изисквания към другия пол...или към живота...ма то е същото, какъв живот без мъже...) -  Rambo zaTebe е отговорен и това личи във всичките му ясни и точни поети ангажименти към мен и трите ми деца (за които за сега няма да му казвам – и без това ще се зарадва, но радостите една по една);

 

-         Върши работа – ще върши, разбирам ги от един поглед кой ще върши работата и кой няма да върши.

 

Ми искам го, естествено, какво повече. Обича ме, сам си го каза, не съвсем направо, но истинската любов не е в думите, а в делата. Само се сещам, че мама винаги ме съветва да се дърпам известно време. До довечера, ако се дърпам, дали няма да изнервя пича прекалено....ще реша в движение....  

 

И веднага пример от другия диалог (онзи, от ДИАЛОЗИ (или какво НЕ трябва да се говори в сайт за запознанства).

 

......... --- Maymi е написала:
За него не знам.....а като нещо не знам - не коментирам :)
--- Трезор Трезор е написал:
Хаха, ставаш за депутат от опозицията, поне на изразни средства го добутваш :)
--- Maymi е написала:
Е що пък да не ставам и за депутат от управляващата коалиция?!?! Моля теее....кажи, че ставам и за такъв :))))
--- Трезор Трезор е написал:

Ами при коалиционното управление работата е деликатна :))
трябват специфични умения, водещи до компромиси, с цел ловко поведение при компрометиращи ситуации :))
--- Maymi е написала:
И ти без да ме познаваш реши, че нямам "специфични умения" и не знам как деликатно и ловко се излиза от бели.........още повече където е най-лесно, отговорността е размита, това всеки го може :)))..........

 

Разпъване на тиранти и мерене на...красноречие. На финала какво им е ясно – НИЩО. Някакво инфо за цели на присъствие в сайта, мотиви...или кой кой е?!? Мняма. Четох диалога два пъти поне, за да разбера между редовете - има ли между тях човек, който ще гласува за Мартин Заимов, че се опитвам да пресметна нещо. И това не ми стана ясно.

 

Та, подемам кампания (след изборите, за да не се размие, а и Бареков сега няма да й обърне внимание) за краткост и яснота в Сайтовете за запознанства. Дали да не опитам с някакви Лексикони. Кратко формулирани въпроси и две-три дадени възможности, на които да слагаш човка. Пускам това и отивам да патентовам идеята, че както се краде интелектуален труд....




Гласувай:
0



1. neanonimen - &
19.10.2007 14:43
Ми от дъ н*съ видим?
цитирай
2. анонимен - Много се смях!
19.10.2007 15:05
отдавна не бях се смял със сълзи.
направо забравих, че като "философ" не би трябвало да си позволявам такива волности.

:)
приятен уикенд!
същият "философ"
цитирай
3. maymi - До същият "философ"
19.10.2007 15:35
Бе да е само философ, да го изтърпи човек, ама си представих разюздан, разгащен философ.... :)

Приятни почивни дни и на теб!
цитирай
4. анонимен - визирах онзи "философ", от предния ти пост...
19.10.2007 16:01
...който "няма начин да не го прочете".
суетността, ме караше да си мисля, че продължението в коментара е написано за мен.
толкова точно! чувствах се поласкан, от вниманието!

Предполагам че и други са изпитали същото неповторимо усещане!
10х
цитирай
5. maymi - Ама като съм магнит за мнооого философи....:))
19.10.2007 16:22
Моля, казвайте си номерата, така ми е трудно с обръщенията :)))

4. анонимен - визирах онзи "философ", от предния ти пост...
16:01

Вниманието все още си е на лице, за поласкаването си отговаряш сам :))
цитирай
6. анонимен - Bravos
22.10.2007 09:57
Mnogo got kef e
цитирай
7. анонимен - С предишния пост щях да те обявя за очилата еманципатка :Р
22.10.2007 14:18
Сега временно ще се въздържа. Временно, нали разбра :) Прекрасна седмица ти желая и усмивки, другото си го имаш.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: maymi
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1973660
Постинги: 43
Коментари: 1604
Гласове: 7478
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930