Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.10.2007 23:15 - ДИАЛОЗИ (или какво НЕ трябва да се говори в сайт за запознанства)
Автор: maymi Категория: Лични дневници   
Прочетен: 4526 Коментари: 10 Гласове:
1

Последна промяна: 18.10.2007 23:22



Упътване за начинаещи

Никога не правете това:

--- Трезор Трезор е написал:
Свободна ли си тази вечер?
--- Maymi е написала:
:)))) Профилът ти, готин е...
--- Трезор Трезор е написал:
Еee, мерси, няма да се излагам я, а пък за анфаса да не говорим :)
--- Maymi е написала:
За него не знам.....а като нещо не знам - не коментирам :)
--- Трезор Трезор е написал:
Хаха, ставаш за депутат от опозицията, поне на изразни средства го добутваш :)
--- Maymi е написала:
Е що пък да не ставам и за депутат от управляващата коалиция?!?! Моля теее....кажи, че ставам и за такъв :))))
--- Трезор Трезор е написал:
Ами при коалиционното управление работата е деликатна :))
трябват специфични умения, водещи до компромиси, с цел ловко поведение при компрометиращи ситуации :))
--- Maymi е написала:
И ти без да ме познаваш реши, че нямам "специфични умения" и не знам как деликатно и ловко се излиза от бели.........още повече където е най-лесно, отговорността е размита, това всеки го може :)))
--- Трезор Трезор е написал:
:) Според мен това си е чиста перверзия - в дейтинг сайт да дискутираме политическите модели на поведение, тъкмо мислех да си отворя виното, с което се запасих за вечерта, но ти ме държиш изкъсо :))
--- Maymi е написала:
Акцентът беше върху съмненията ти за моята ловкост. И въобще, аз през цялото време съм си под хипноза от мотото "срещни любовта". Дори когато екстравагантни хора тук ме сравняват с опозиционен депутат :)))
(не те държа изкъсо, бягай за виното :)
--- Трезор Трезор е написал:
А то е ясно, че аз като една отцепила се канара съм застанал на пътя на твоята любов и ти се чудиш дали пътят продължава и след мен...:)
Обаче, като част от земната повърхност се нуждая от напояване, та ще послушам навременния ти съвет :)
--- Maymi е написала:
Пътища вероятно има и около теб....но това вече е перверзната тема :))
Може да слушаш съветите ми, да.
--- Трезор Трезор е написал:
Абе, пътища има, ама като полееш покривката с червено вино, всички пътища минават през банята.
...Аз мога да нося само морална подкрепа :))
--- Maymi е написала:
Виж ти, морална подкрепа, страхотно е, я разкажи :))))
(ако наистина от вълнение си залял покривката, сложи белина :)))))
--- Трезор Трезор е написал:
За моралната подкрепа, какво да ти кажа, първо се уверявам, че налице е морално падение, после се грижа да осигуря удобни опорни точки, с цел по-лесното издигане на морала и накрая остава само подкрепата, което се прави със силата на волята..
П.С. Покривката я запрах с малко ехо-балсам, стана като ученическа карта на света :)
--- Maymi е написала:
Бе нали препоръчах белина, ама кой ме слуша (хей, ако е бяла, иначе ще се наложи да ти подарявам покривка........всъщност - ето практически какво значи морална подкрепа - съчувствах ти за непохватността /нали не е от възрастта ти :)/, предложих решение, заинтересувах се от приложението му, добряшки ти се скарах, че си направил компромис при решаването на проблема и великодушно ти вдъхнах увереност, че ако моя съвет причини беля, ще поема щетите......иначе на теория всеки може да оказва морални подкрепи :))))))))
--- Трезор Трезор е написал:
Прилагаш готови схеми и за това си позволих да подходя творчески :)
Битова бродирана покривка да я залея с белина ми се стори много кардинално решение, по-добре да я залея с бензин и да я запаля :)
А иначе преклонната ми възраст само ме освобождава от някои задръжки :)
--- Maymi е написала:
Мдаааа......знаех си, че ми спестяваш повечето факти по делото. Сега варианта с бензина ми изглежда единствено удачно решение :)))
За задръжките няма страшно, верния принцип е - Угодно Богу и спасително за теб самия. Стига разбира се да е в рамките на закона (държавния, за моралните закони се разбрахме че са условни :))
--- Трезор Трезор е написал:
Това ми звучи като оня лаф, че последна е жената на попа :))
Не е вярно твърдението, че съм го ударил на пост и молитва, защото не знам молитви, а държавата е за това, да ми се притече на помощ в такива случаи, но явно нямат още подобна социална програма :))
--- Maymi е написала:
Като не знаеш молитви значи ли, че си главно на пост?!?! Мммм..., винаги е по-удобно да си главно на молитви (без да постиш), защото нашата религия е бъкана с вратички (ако не ги знаеш, разчитай на съдействие). Въобще, най-много след яка молитва наказанието да е - Друг път да не правиш така.
--- Трезор Трезор е написал:
Изключително вярно си ме разбрала. Аз за цяла врата не смея и да мечтая, но поне една капандурчица да бях открил...
--- Maymi е написала:
Добре, тези дни ще ми изпратиш греховете си, а аз към всеки от тях ще приложа подходящата молитва. За седмица ще си готов за нови подвизи :))))
--- Трезор Трезор е написал:
В това отношение аз съм като един младенец (ако не броим минаването на червено)..
Мисля, че е по-добре да съгреша в твое присъствие, за да съм спокоен в опрощението :))
--- Maymi е написала:
От друга страна, хубаво си говорехме за политическите модели.... :)))
--- Трезор Трезор е написал:
Смяташ да ми наложиш вето ли?
--- Maymi е написала:
Налагам контра аргументи, за да проверя дали ще издържи тезата ти :)))

- Всички имена са случайни и измислени, но глупостите са си истински :) 



Тагове:   Какво,   Диалози,


Гласувай:
1



1. анонимен - хи-хи
19.10.2007 00:10
Луди хора :) Наистина ли сте си говорили такива глупости? Но па е готино аз си се хилих сам. Дай още диалози нещо различно е.
цитирай
2. анонимен - Свежо!
19.10.2007 09:11
Може и да са глупости, но когато са писани от интелигентни хора, звучат свежо и носят настроение!
Беше ми забавно да прочета това в началото на деня...

поздрав!
един "философ"
цитирай
3. maymi - Свежо, свежо....ама ефекта е нулев....
19.10.2007 09:49
п.п. Ефект - това, което по презумпция трябва да се очаква като резултат от присъствие и закомуникирване (изискан израз за забълбукване) в сайт за ЗАПОЗНАНСТВА...
Няма ясно дефиниране на мераците и мотивите за закомуникирване. Това би спестило загубата на време на поне една от страните.
Проверено!!! Не правете така и точка....някога да съм ви лъгала :)
цитирай
4. анонимен - Знам ли? Звучиш толково убедително!...
19.10.2007 12:05
...Дори да си лъгала, пак бих се изкушил да чета...но хайде да не се закомуникирвам! Досадно е-не сме в такъв сайт.

Интересно ми е да чуя как си представяш да протече един такъв разговор - да не е просто чат, а движение към "ефекта" - реално запознанство.

Напр.:
Мно ти хуу инфуту, ма! Мойш ли да готвиш?
Я па тоа! На теб ли шти готвя бе! простак! Така ли са разговаря с дама?!
Простак амааа... кат извадя дибелити пачки, ши видиш!
Стига бе! Аз съм романтичка и ни мъ интирисуват твойти пачки!
Ми й асъм румантик ма ти кво си мислиш! Секи ден ши си ходим до РУМа и ши си пазарувками! Лошо ли штий!
А стига бе! ти ша ма кандардисаш! 20 гудини търся мъж да ходи с мене кат пазарувам. Ни издърджат повече от веднъж...
Що ма - шта пускам да пасеш сама. Мойш ли да използваш кридитна карта? Давам ти 2-3 карти дано мирясаш.
Ми, то туй хубу, ми в кривата кък си бе? Много ли си румантичен и там.
Аааа там съм сирьозен! Няма ти са лигавя! Щом тря са върши работа, батку тий насреща.

Дъл дън съ видим?!


и така нататък...
цитирай
5. maymi - 4. анонимен
19.10.2007 13:56
Ех, това усещане за DEJA VU......а може и да греша....
Все едно, отговарям ти в следващия постинг, за да не задръствам тук с по-дълги обяснения (нали помниш началото на писмото на оня философ до негов приятел – „Пиша ти дълго писмо, защото нямам време за по-кратко.....” :))

Смях се на примера ти. Понякога си мисля, че за един свястно изживян живот смеха е достатъчен, другото са съпътстващи подробности....
цитирай
6. анонимен - Показах на жена ми заключението ти за смеха :)
22.10.2007 11:07
Не се шегуваш, нали, защото аз го приемам съвсем истински.
Прегръщам те. За жена имаш изключително адекватна мисъл ;)
цитирай
7. maymi - 6. анонимен
22.10.2007 11:46
Грешиш, изобщо не е адекватна. Не можах да разбера това твоето като комплимент ли трябва да го усетя :)
цитирай
8. анонимен - А ти чий го дириш у тез сайтове, я си ...
06.11.2007 14:06
А ти чий го дириш у тез сайтове, я си кажи бърже!
цитирай
9. maymi - Чий - поименно, или.... :)))
06.11.2007 14:19
Бе човек трябва да опита всичко, което техническия прогрес предлага. Утре внуците ни ще се наврат в такива сайтове, може ли да не знаем за какво става дума... :)))
цитирай
10. анонимен - нямате ли си работа!
25.12.2007 02:13
занимавайсе с друго!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: maymi
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1969843
Постинги: 43
Коментари: 1604
Гласове: 7478
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031